niedziela, 5 października 2014

Darmowy bilet na Marcusa De Maria.

Dzisiaj mam dla Was niespodziankę. Chciałbym wynagrodzić jednego z moich czytelników darmowym biletem na szkolenie prowadzone przez Marcusa. O szkoleniu tym pisałem Wam dokładniej w poście pod tytułem Wyjątkowa okazja dostępna w Polsce.

Jeśli ktoś byłby zainteresowany, a nie stać go na zakup biletu to może go dzisiaj u mnie otrzymać w nagrodę za bycie czytelnikiem mojego bloga. Nie musicie nawet odpowiadać na żadne pytania. Dam go jednej losowo wybranej osobie bo po prostu Was lubię:)

Co musicie zrobić aby wziąść udział w losowaniu? Wystarczy wysłać do mnie emaila o tytule "darmowy bilet" i w treści wpisać w jakim mieście chcielibyście go zobaczyć. Do wyboru są: Warszawa, Kraków lub Gdańsk. 

Na zgłoszenia będę czekał do końca poniedziałku. We wtorek poinformuję zwycięzcę emailem o wygranej i podam mu informację jak odebrać bilet. Kontakt do mnie możecie znaleźć tutaj.

Zapraszam chętnych do wzięcia udziału i życzę powodzenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz