środa, 18 stycznia 2017

Grudzień 2016 - Podsumowanie



Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Trochę późno ale to jest pierwszy post który dla was piszę więc chyba by wypadało złożyć jakieś życzenia. 

W tym roku, jak sami widzicie, to podsumowanie jest z bardzo dużym opóźnieniem. Przepraszam was za to ale miałem ważne sprawy rodzinne które nie mogły czekać. Musiałem nagle wyjechać do Polski i cała reszta była chwilowo nie ważna. Teraz już wszystko powoli wraca do normy postanowiłem więc nadrobić zaległości. Jako priorytet obrałem sobie na początku napisanie tego podsumowania.

Mamy więc już 2016 rok za nami, pora teraz zacząć nowy. Oby lepszy, mam nadzieję:) Zacznę go jak zwykle tradycyjnie od podsumowania zeszłego miesiąca. Na podsumowanie całego 2016 roku będziecie musieli jeszcze chwilkę poczekać. Za kilka dni będę miał dopiero dzień wolny od pracy to wtedy go spokojnie  przeanalizuję i nagram jego podsumowanie. W między czasie zobaczmy jak wyglądał miesiąc grudzień dla moich inwestycji w 2016 roku.


 E-przychody

Adsense - £4.42. Wynik prawie taki sam jak miesiąc wcześniej. Nadal jest to tylko kropla w morzu potrzeb. Jeśli tak dalej będzie to chyba zacznę się zastanawiać nad sensem umieszczania tych reklam na stronach. Przychodu nie ma z nich prawie żadnego a tylko pewnie irytują odwiedzających moje blogi. Oglądalność w grudniu spadła o 20% a klikalność zmniejszyła się o 28%.


Inne programy partnerskie - £470. Wynik także bardzo zbliżony do tego z listopada. Jest to dość pokaźna sumka i bardzo cieszy to, że nadal utrzymuje się na takim poziomie. Mam nadzieję, że taki stan rzeczy utrzyma się jeszcze przez najbliższe miesiące lub lata. Nie miałbym nic przeciwko temu:)

Własne produkty - 0zł. Zerowa sprzedaż zaczyna powoli być już normą. Tak złego okresu w sprzedaży swoich produktów nie miałem jeszcze nigdy. Miałem nadzieję to poprawić w styczniu ale z powodów rodzinnych może to być niemożliwe. Plany związane z rozpoczęciem sprzedaży nowego ebooka zostały pokrzyżowane i odłożone na niedaleką przyszłość.



Koszty:

- 319.32 zł - koszt odnowienia kilku domen
- £4.99 - opłata za projekt okładki do mojego nowego ebooka




Giełda 

W grudniu dokonałem tylko jednego zakupu, nabyłem akcje Netii po 4.45 zł. W sumie wziąłem ich 3000. Na razie ich jeszcze nie sprzedałem, są nadal w portfelu. Wahałem się kilka razy przed kupowaniem innych akcji i niestety ominął mnie grudniowy rajd mikołaja. Nasza giełda rosła aż miało a ja tylko stałem z boku i się przyglądałem. Może w styczniu uda mi się coś zarobić.


Nieruchomości

Tak jak się pewnie domyślacie, nic się tutaj nie zmieniło. Nie robiłem nadal nic w tym temacie. Może w 2017 roku coś się zmieni i w końcu uda mi się pisać coś więcej na ten temat.  

Gotówka 

Także wszystko bez zmian, bez pożyczek i lokat w tym miesiącu. Stan gotówki się nadal nie zmienił, jest tak jak było. Wolnych środków nie mam zbyt dużo bo większość poszła na zakup akcji Netii. Na razie nie ma więc nic ciekawego do opisywania.



Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £474.42 oraz 0 zł 
Koszty ogółem: £4.99 oraz 319.32 zł
Zysk//Strata: £469.43 oraz 319.32 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt):
2027.83 zł

Generalnie miesiąc zakończył się na ładnym plusie, ale że był to grudzień, to przeznaczam całe moje przychody online z tego okresu na cele charytatywne. Dlaczego tak robię? Możecie sobie o tym przeczytać z mojego postu sprzed kilku lat zatytułowanego Rajd Świętego Mikołaja.

Tak więc w tym roku na cele charytatywne przeznaczę: £474.42


Podsumowanie czwartego kwartału według miesięcy:
październik - 2323.95 zł
listopad - 2333.94 zł
grudzień -  2027.83 zł


Nie będę dzisiaj komentował tych wyników, zrobię to w podsumowaniu rocznym. Zobaczycie wtedy jakie wyniki udało mi się osiągnąć w całym roku 2016 i czy były one zgodne z oczekiwaniami. Na razie pozostawiam więc wszystko bez komentarza.








 



1 komentarz: