poniedziałek, 6 lutego 2017

Styczeń 2017 - Podsumowanie miesiąca.

No i zleciał nam pierwszy miesiąc 2017 roku. Jakie macie wrażenia do tej pory? Udało się zrealizować wam już jakieś postanowienia noworoczne? Z chęcią bym się o nich dowiedział jeśli chcecie się nimi podzielić w komentarzach. Ja powiem szczerze, że nie robiłem sobie jakiś konkretnych postanowień. Po prostu kontynuuję to co robiłem w zeszłym roku. Mam zamiar rozpisać sobie jakieś plany ale na razie się z tym nie spieszę. Myślę, że może do końca lutego uda mi się coś ustalić i skonkretyzuję jakieś cele. Na razie moje działania są chaotyczne, a to jak wyglądały od strony finansowej możecie zobaczyć w dzisiejszym podsumowaniu.


 E-przychody

Adsense - £6.19. Wzrost na początek roku aż o 40%. Jest to jednak nadal bardzo mała kwota mimo tak dużego wskaźnika. Oglądalność stron wzrosła o 45% a klikalność poprawiła się aż o 133%. Mimo jednak tak dobrych wskaźników nie udało się osiągnąć dwu cyfrowego wyniku z tego źródła.


Inne programy partnerskie - £155. Bardzo słaby wynik. Nie miałem tak złego miesiąca chyba już od 2 lat. Trochę mnie to martwi bo styczeń był zawsze najlepszym miesiącem do promowania tego typu usług finansowych. Nie wiem dlaczego tym razem wyszło tak słabo. Zauważyłem trochę mniejszą aktywność w poleceniach ale nie wiem czym jest to spowodowane. Jeśli tak słaby wynik powtórzy się w przyszłych miesiącach to będę musiał chyba popracować nad tą inwestycją.

Własne produkty - 0zł. Styczeń teoretycznie jest najlepszym miesiącem do promowania produktów odchudzających. Miałem  dość ambitne plany z tym związane ale nagłe sprawy rodzinne spowodowały, że straciłem pół miesiąca i nie udało mi się wprowadzić nowego produktu na rynek. Może uda mi się to zrobić dopiero w lutym zobaczymy więc wtedy czy da się coś zarobić z tego źródła.

Giełda 

W tym roku w styczniu kupiłem 300 akcji JSW po 67.50 zł. Jest to moje drugie podejście do tych walorów. Ostatnio dużo na nich straciłem ale tym razem mam nadzieję trochę na nich zarobić. Miałem dużo okazji do tego aby to zrobić ale byłem chciwy i nie wykorzystałem sytuacji która była na giełdzie w styczniu. Dzięki bardzo dobremu początkowi roku większość moich akcji urosła i prawdopodobnie zainkasuje wkrótce to co udało się zarobić. Nawet akcje Boryszewa które kupiłem prawie 10 lat temu w końcu są na plusie i dają mi zarobić. W lutym powinienem pozamykać większość moich pozycji więc będzie więcej okazji aby się pochwalić w następnym podsumowaniu.


Koszty:
- 287 - koszt odnowienia członkostwa w strefie inwestorów




Nieruchomości

Bez zmian. Nic się nie zmieniło od początku roku. Styczeń to miesiąc kiedy skupiam się na sprzedaży produktów odchudzających i wtedy nie zajmuję się raczej innymi inwestycjami. 


Gotówka 

Wszystko także bez zmian, bez pożyczek i lokat w pierwszym miesiącu. Stan gotówki jest na takim samym poziomie. Udało mi się tylko kupić trochę akcji i to wszystko co robiłem z gotówką.

Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £161.19 oraz  0 zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  287 zł
Zysk//Strata: £161.19 oraz  287 zł 

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5zł za funt):
518.95 zł








2 komentarze: