wtorek, 22 sierpnia 2017

Lipiec 2017 - Podsumowanie


Witam z bardzo dużym opóźnieniem w tym miesiącu. Nie byłem w stanie zrobić tego podsumowania wcześniej z powodu wyjazdu na urlop. Na początku sierpnia pojechaliśmy do Polski na dwa tygodnie i nie miałem tam komputera i dobrego internetu (ani dużo wolnego czasu). Nie byłem więc w stanie przeanalizować dokładnie moje inwestycje i zostawiłem to na później. Dzisiaj udało mi się to jednak w końcu zrobić i od razu zabrałem się za pisanie. Do rzeczy więc.


E-przychody

Adsense - £2.76. Bardzo małe przychody kolejny raz. Był to spadek o 36% w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Oglądalność moich stron w tym okresie spadła także i była niższa o 26% a klikalność spadła o 24%. 


Inne programy partnerskie - £90. Bardzo słaby wynik w tym miesiącu. Chyba jest najgorszy odkąd zacząłem go analizować. Robi się więc coraz gorzej i będę musiał niedługo przyjrzeć się dokładniej temu spadkowi. Na pewno zauważyłem ostatnio duży spadek nowych klientów, których zdobywam i to na pewno jest główny powód tego spadku. Będę musiał popracować chyba nad zwiększeniem liczby polecanych osób.


Własne produkty - 0zł. Ciągle bez zmian. Wypuściłem nowy produkt, codziennie wrzucam na youtube nowe nagrania i nadal nie widzę żadnej poprawy. Coraz bardziej zastanawiam się nad sensem kontynuowania rozwoju tego źródła przychodu. Mam w planach inne projekty które bym chciał zacząć wdrażać ale na razie nie mam czasu bo za dużo uwagi poświęcam odchudzaniu. Chyba niedługo sobie to odpuszczę i zabiorę się za nowy projekt. Nie ma sensu kontynuować czegoś co nie przynosi efektów.

Koszty:
- 623.34 zł - opłata domen i hostingu


Giełda 

W lipcu jakoś nie miałem bardzo okazji do inwestowania na giełdzie. Całe wolne środki wpompowałem w dwa debiuty i przez większość miesiąca miałem je zamrożone. Nie kupowałem więc nic ekstra ani nie sprzedawałem. To co kupiłem na debiutach to było tylko: 
PLAY - 60 akcji po 36 zł
GetBack - 425 akcji po 18.50 zł 



Nieruchomości
Ciągle bez zmian. Nie interesowałem się w ogóle tym tematem.


Gotówka
Także wszystko bez zmian. Każdy wolny pieniądz trafia na razie na giełdę.




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £92.76 oraz  0 zł 
Koszty ogółem: £0 oraz  623.34 zł
Zysk//Strata£92.76 oraz 623.34 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 5 zł za funt
): 159.54 zł






4 komentarze:

  1. Smuci mnie spadek, ale będzi lepiej! Dalej chętnie czytam tego bloga próbując także coś skubnąć online :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze. Na pewno los się odwróci.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się tu nie sądziłam że wciągnie mnie czytanie blogów

    OdpowiedzUsuń