niedziela, 17 grudnia 2017

Listopad 2017 - Podsumowanie


Witam w bardzo spóźnionym podsumowaniu listopada. Zabierałem się do napisania tego wpisu od kilkunastu dni i ciągle mi coś ważniejszego wyskakiwało. Dopiero dzisiaj zdałem sobie sprawę, że to już prawie połowa grudnia i jak będę dalej odkładał pisanie to wkrótce nie będzie już sensu tego robić bo będę musiał podsumować kolejny miesiąc. Przejdźmy więc szybko do rzeczy.


E-przychody

Adsense - £2.62. Pokaźny wzrost procentowy, bo aż 52%, ale kwotowo to nadal bardziej powód do płaczu niż do zadowolenia. Oglądalność stron miała duży skok, bo aż o 119%, a klikalność podskoczyła o 165%. Mimo tak dużych wzrostów procentowych ta zwiększona aktywność nie przełożyła się na znaczną poprawę wyniku.

Inne programy partnerskie - £235. Nadal największe źródło moich dochodów. W tym miesiącu nastąpił dość spory wzrost i cieszy powrót zysków powyżej 200. Nie robiłem nic aby tak się stało, w 100% odbyło się to bez mojego udziału.


Własne produkty - 39zł. Normalnie powinienem się cieszyć z tego, że po wielu zerowych miesiącach w końcu nastąpiła jakaś sprzedaż moich produktów. Nie mam jednak powodów do zadowolenia bo był to efekt największej wyprzedaży jaką zrobiłem z okazji Black Friday. Cała moja kampania promocyjna przyniosła sprzedaż tylko 1 ebooka. Jak widzicie jest to bardzo rozczarowujące. 

Taki wynik daje mi kolejny powód do tego aby ograniczyć moje działania związane z produktami odchudzającymi. Nie przynoszą mi one porządanych wyników i albo będę musiał zmienić wszystko o 360 stopni albo porzucić ten projekt. Na razie pozostawię to bez zmian i postaram się rozwinąć kolejny pomysł który mam. W przyszłości wrócę do tego biznesu i zorganizuję go na nowo. Mam już nawet mniej więcej pomysł na to jak to zrobić. Jak to nie wypali to pozwolę temu projektowi umrzeć śmiercią naturalną:)

Koszty: 

- £131.83 - opłata domen

- 1 zł - opłata za obsługę sprzedaży mojego produktu
- £78.84 - kupno szablonu WP do nowego projektu


Giełda 

Listopad nie był u mnie bardzo aktywnym miesiącem na giełdzie. Nie miałem zbyt dużo okazji do wyjścia ze swoich inwestycji i nie miałem wolnych środków aby kupować coś okazyjnie. Z tego powodu zrobiłem tylko dwie transakcje:

Kupno CCC, 50 akcji po 259.50 zł, za kwotę 13024.31.

Sprzedaż 100 akcji PKN Orlen po 130.50 zł, co dało mi czysty zysk na tej transakcji w wysokości 60.42 zł. Nie była to jakaś spektakularna transakcja, ale zdecydowałem się ją zrobić bo w okolicach 130 zł był zbyt duży opór i nie widziałem szans na dalszy wzrost. Potrzebowałem uwolnić moje pieniądze aby dokonać zakupu innych walorów.


Przychody:
60,42 zł - Sprzedaż akcji


Nieruchomości
Tak samo jak w poprzednich miesiącach, czyli nic w tym temacie.
Nic na razie nie planuję kupić, mam tylko wystawione mieszkanie na sprzedaż po rodzicach.

Gotówka
Stan taki sam jak w poprzednim miesiącu.




Podsumowanie wyników:
Przychody ogółem: £237.62 oraz  99.42 zł 
Koszty ogółem: £210.67 oraz 1 zł
Zysk//Strata£26.95 oraz 98.42 zł

ZYSK//STRATA W ZŁOTÓWKACH (po 4.6 zł za funt
): 222.39 zł




34 komentarze:

  1. Wg mnie to nie wygląda zbyt różowo i nie prognozuje niczego wielkiego w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Adsense raczej bym sobie odpuścił i w to miejsce wstawił coś bardziej zyskownego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym adsense nie odpuszczał. To bezpieczna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i bezpieczna ale nie zarobi się na ty zbyt wiele, no chyba że ma się dużą oglądalność to może inaczej to jakoś konwertuje. U mnie jednak w ostatnim czasie się również popsuło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie coś nie poszło w tym miesiącu. Ale może przyszły przyniesie wzrosty.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki za listopadowe posumowanie. moze zdradzisz troche cos na temat nowego projektu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle naprawdę super podsumowanie- dziękuje bardzo za przedstawienie tego wszystkiego w naprawdę świetny sposób. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak patrze na te podsumowania to stwierdzam że szału nie ma, z miesiąca na miesiąc to są tylko delikatne zmiany na lepsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, imponujące są te twoje przyrosty, jak ty to robisz to nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że jesteś jak wilk z wall street. Liczysz sianko aż miło. Ale musisz się wznieść Ponad Horyzont. Tylko ty decydujesz ile zarobisz! Jesteś zwycięzca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre inwestycje i efektywne zyski. Dziękuję za podsumowanie miesiąca. Za każdym razem kiedy u mnie też ma miejsce wystawianie faktur zastanawiam się jak Ty to robisz ze tak Ci dobrze idzie inwestowanie. Czekam na podsumowanie grudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień swoje życie, dzięki pożyczce finansowej bez protokołu
      Marzysz, aby zbudować swój dom, założyć własną firmę, usunąć wszystkie kredyty, które masz na imię w bankach lub instytucjach finansowych, chcesz kupić samochód lub inne osoby ... Oświadczam, że skorzystasz z pożyczki, chcesz bez protokołu.
      E-mail: nathanmercier4@gmail.com

      Usuń
  12. Też muszę zacząć robić sobie co miesiąc takie zestawienia. Bo jednak sporo to daje jak tak się przegląda zestawienia z wcześniejszych miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe podliczenie, musze sam dokończyć moje ale wiadomo, nowy rok oznacza mnóstwo pracy i brak czasu na wiele rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne podsumowanie, chętnie zobacze podsumowanie grudnia oraz z grubsza roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy biznes, zawsze jakiś przychód z tego jest chociaz mysle ze takie pieniądze to bardzo nędzny dochód

    OdpowiedzUsuń
  16. Myśle że dobrze zrobisz zawieszając to.

    OdpowiedzUsuń
  17. Do tej pory raczej decydowaliśmy się na inwestycje w nieruchomości, ale to o czym piszesz również brzmi ciekawie. Musze bardziej zagłębić temat.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy.. jestem ciekaw dalszych inwestycji ;) Pozdrawiam
    ____________
    KGK-Reklama

    OdpowiedzUsuń
  19. Z partkerskich produktów sporo można zarobić bardzo fajnie też muszę sobie takie bilanse zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego co wiem to wszystko zależy od partnerstwa oraz ogólnej umowy. Można zarobić sporo ale też i nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieźle, zysk dość spory ale to jeszcze nie to co było zakładane. Trzeba zwiększyć te dochody.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tu już fajnie wyszło koniec roku z reguły jest owocny taką zależność zauwazyłem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Słąbo wyszło ale pewnie przez to że wypadła opłata domen na ten miesiąc tak by było sporo więcej także i tak bilans na plus.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na przestrzeni roku ile na tym wyciągasz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dość dokładne to opisałeś widze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Też właśnie muszę wejść trochę w takie zarobki bo potrzebuje pare stów dorobić do każdego miesiąca, i właśnie ta metoda wydaje mi się bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobre takie zestawienie, wszystko masz napisane co i jak. Świetna sprawa. To jest bardzo dobre rozwiązanie my też wszystkie wydatki sobie zapisujemy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zauważyłem że te podsumowanie przyciągnęło największe zainteresowanie..

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie e-przychody są troche mniejsze ale dopiero zaczynam więc licze że będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. to juz widze jakie dochody maja osoby ktore robią streamy i dostają donate..

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak robią konkretne pieniądze na tym aż się wierzyć nie chce, bo w sumie z samego youtube nie mają aż takich zarobków..

    OdpowiedzUsuń
  32. Wystarczy wziąć sobie parę ostatnich miesięcy i od razu widać że podsumowania są fajnie na plus

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mi sie podoba ! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń